Chiara Ferragni


Marka została założona przez słynną blogerkę modową w 2013 roku i proponowała akcesoria. Ogromny sukces sprawił, że oferta szybko została poszerzona. Obecnie w kolekcji Chiara Ferragni można znaleźć również ubrania, torebki, plecaki i akcesoria podróżne. W ciągu kilku lat marka miała we Włoszech ugruntowaną pozycję. Obecnie jest sprzedawana w kilkudziesięciu krajach na świecie. Luxury Fashion jest jej wyłącznym dystrybutorem w Polsce.

Na sukces brandu wpłynęła jej założycielka i dyrektor kreatywna. Chiara Ferragni uznawana jest za najsłynniejszą blogerkę modową na świecie. Jej Instagrama śledzi niemal 30 milion osób. Jej działalność już dawno przekroczyła działalność blogową. Obecnie jest uznawana za potężną businesswoman i jedną z najbardziej wpływowych osób w świecie mody.

Kolekcja skierowana jest do kobiet pewnych siebie, które lubią łączyć najnowsze trendy z modą miejską i niewymuszoną elegancją. Bluzy, t-shirty, sukienki i torebki Chiara Ferragni nawiązują do popkultury i często mają nasycone, neonowe kolory.

Na sukces brandu wpłynęła jej założycielka i dyrektor kreatywna. Chiara Ferragni uznawana jest za najsłynniejszą blogerkę modową na świecie. Jej Instagrama śledzi niemal 30 milion osób. Jej działalność już dawno przekroczyła działalność blogową. Obecnie jest uznawana za potężną businesswoman i jedną z najbardziej wpływowych osób w świecie mody.

Kolekcja skierowana jest do kobiet pewnych siebie, które lubią łączyć najnowsze trendy z modą miejską i niewymuszoną elegancją. Bluzy, t-shirty, sukienki i torebki Chiara Ferragni nawiązują do popkultury i często mają nasycone, neonowe kolory.

Logo Chiara Ferragni to graficzny symbol oka. Czarne, długie rzęsy oraz niebieska tęczówka nawiązują do twórczyni. Jest to jeden z najbardziej charakterystycznych logotypów, którego nie sposób pomylić z żadną inną marką.