Tytuł

Weryfikacja najlepszych włoskich domów mody pod względem rozpoznawalności marki na rynku polskim, mając na uwadze strategię, plany rozwojowe i chęć inwestowania w Polsce.

Ułatwianie komunikacji pomiędzy polskim partnerem, a managementem włoskim reprezentującym konkretne marki.

Współudział w negocjacjach w celu uzyskania optymalnych warunków handlowych dla lokalnego partnera detalicznego.

Weryfikacja partnerów multimarkowych/monomarkowych poprzez ocenę zdolności finansowej, doświadczenia w branży.

Wsparcie dla potencjalnych partnerów bez doświadczenia, którzy chcą rozpocząć działalność w sektorze mody.

Wyszukiwanie lokalizacji oraz prowadzenie negocjacji z centrami handlowymi.

Ocena opłacalności inwestycji.

Wsparcie dla naszych klientów podczas zamówień we Włoszech.

Szkolenia sprzedażowe, wsparcie sprzedaży i selekcja dystrybucji.

Wsparcie w zakresie PR i komunikacji, plany kampanii w oparciu o budżet lokalny i krajowy.

Type a short headline

Overline

Use this paragraph section to get your website visitors to know you. Write about you or your organization, the products or services you offer, or why you exist. Keep a consistent communication style. Consider using this if you need to provide more context on why you do what you do. Be engaging. Focus on delivering value to your visitors.

Briefly and concisely explain what you do for your audience.

Overline

“Testimonials, as authentic endorsements from satisfied customers, serve as potent social proof, significantly inspiring trust in potential consumers.”

Customer Name

“Testimonials, as authentic endorsements from satisfied customers, serve as potent social proof, significantly inspiring trust in potential consumers.”

Customer Name

“Testimonials, as authentic endorsements from satisfied customers, serve as potent social proof, significantly inspiring trust in potential consumers.”

Customer Name

Add a compelling title for your section to engage your audience.

Use this paragraph section to get your website visitors to know you. Consider writing about you or your organization, the products or services you offer, or why you exist. Keep a consistent communication style.

Call To Action

Weryfikacja najlepszych włoskich domów mody pod względem rozpoznawalności marki na rynku polskim, mając na uwadze strategię, plany rozwojowe i chęć inwestowania w Polsce.

Ułatwianie komunikacji pomiędzy polskim partnerem, a managementem włoskim reprezentującym konkretne marki.

Współudział w negocjacjach w celu uzyskania optymalnych warunków handlowych dla lokalnego partnera detalicznego.

Weryfikacja partnerów multimarkowych/monomarkowych poprzez ocenę zdolności finansowej, doświadczenia w branży.

Wsparcie dla potencjalnych partnerów bez doświadczenia, którzy chcą rozpocząć działalność w sektorze mody.

Wyszukiwanie lokalizacji oraz prowadzenie negocjacji z centrami handlowymi.

Ocena opłacalności inwestycji.

Wsparcie dla naszych klientów podczas zamówień we Włoszech.

Szkolenia sprzedażowe, wsparcie sprzedaży i selekcja dystrybucji.

Wsparcie w zakresie PR i komunikacji, plany kampanii w oparciu o budżet lokalny i krajowy.