Nowa kampania Mandarina Duck charakteryzuje się szczęściem i żywotnością. Włoska kultura i tradycja przeplatają się z jakością i poczuciem estetyki. Klasyczne modele marki zostały odświeżone o nowe kolory takie jak pastelowy lawendowy czy Jeans. Dodatkowo kultowa walizka Logoduck+ jest dostępna w nowej wersji koktajlowej.
W nowej kolekcji nie brakuje popularnej linii plecaków i toreb MD20, które łączą w sobie jakość, styl i praktyczność dzięki lekkiemu i funkcjonalnemu materiałowi. Delikatna paleta kolorów, sprawia, że produkty nadają się do noszenia na co dzień i na każdą okazję. Jest również dostępny model w specjalnym kolorze Milan Lux, który jest odcieniem szarości wykonanym z opalizującej tkaniny z efektem 3D.
Nowościami, które od razu stały się głównymi bohaterami kampanii, są torba na ramię LADY DUCK z gładkiej skóry w czarnym kolorze wzbogaconej kontrastowym logo, a także torba z tkaniny Matrix Vichy, która charakteryzuje się nadrukiem w pomarańczową kratkę. Obie propozycje są idealne na wiosenne i letnie dni.
Produkty marki Mandarina Duck są dostępne m.in. w sklepach Answear, Modivo i Eobuwie.