MULTIBRAND FASHION AGENCY

Luxury Fashion Sp. z o.o. to shworoom z dobrze ugruntowaną pozycją i ogromnym doświadczeniem na polskim rynku modowym.

Został założony w 2012 roku i przez 12 lat doświadczenia na polskim rynku fashion (retail & wholesale) osiąga znakomite rezultaty w dziedzinie najwyższej jakości dystrybucji.

Rodzinny charakter pozwala nam na dużą elastyczność i szybkość działania w dynamicznie zmieniającym się biznesie modowym.

LUXURY FASHION

Jesteśmy showroomem marek modowych premium i specjalizujemy się w kolekcjach damskich i męskich: RTW, jak również butach i akcesoriach.

Wprowadzamy na rynek marki premium, które charakteryzują się długoletnią historią, wyjątkowym designem i dynamicznym wzrostem sprzedaży.

Mamy doskonałe, długoletnie relacje z klientami z całej Polski, oparte na obustronnym zaufaniu i najwyższej jakości usług. Wierzymy, że sukces każdego przedsięwzięcia zależy od zrozumienia potrzeb klienta. Do każdego podchodzimy w sposób indywidualny, więc każdy projekt jest przygotowany na miarę konkretnych oczekiwań.

Współpracujemy z najlepszymi sklepami, zarówno stacjonarnymi, jak i online. Nasi klienci mają butiki w ponad 40 miastach w Polsce, Czechach, Słowacji oraz w Regionie Bałtyckim.

NASZA MISJA:

Nasza misja to z jednej strony towarzyszenie markom w wejściu i rozwoju na polskim rynku. Z drugiej to pomoc przedsiębiorcom w rozpoczęciu i prowadzeniu biznesu w tej wymagającej branży. Naszym celem jest przekazywanie naszego know-how, który umożliwia osiąganie satysfakcjonujących wyników sprzedaży i zadowolenie wszystkich stron.

NASZE WARTOŚCI:

  • Maksymalna efektywność pracy
  • Maksymalny profesjonalizm i odpowiedzialność
  • Maksymalna jakość usług
  • Pasja i radość z pracy
  • Nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • Kreatywność
  • Satysfakcja klientów

Partnerom biznesowym doradzamy na każdym etapie projektu:

  • Wyboru lokalu (kontakt, koszty, warunki, umowa itd.)
  • Otwarcia lokalu/sklepu internetowego (warunki handlowe, logistyka, bieżące działanie)
  • Zamawiania kolekcji 4 razy w roku
  • Aspektów finansowych biznesu, potencjału zysków i strat
  • Ustalenia marży i progu rentowności
  • Consultingu i rozwoju strategii sprzedaży
  • Kompleksowej obsługi marketingowej i PR
  • Wsparcia e-commerce (bieżąca obsługa IT, sklep online)