
MULTIBRAND FASHION AGENCY
Luxury Fashion Sp. z o.o. to shworoom z dobrze ugruntowaną pozycją i ogromnym doświadczeniem na polskim rynku modowym.
Został założony w 2012 roku i przez 12 lat doświadczenia na polskim rynku fashion (retail & wholesale) osiąga znakomite rezultaty w dziedzinie najwyższej jakości dystrybucji.
Rodzinny charakter pozwala nam na dużą elastyczność i szybkość działania w dynamicznie zmieniającym się biznesie modowym.
LUXURY FASHION
Jesteśmy showroomem marek modowych premium i specjalizujemy się w kolekcjach damskich i męskich: RTW, jak również butach i akcesoriach.
Wprowadzamy na rynek marki premium, które charakteryzują się długoletnią historią, wyjątkowym designem i dynamicznym wzrostem sprzedaży.
Mamy doskonałe, długoletnie relacje z klientami z całej Polski, oparte na obustronnym zaufaniu i najwyższej jakości usług. Wierzymy, że sukces każdego przedsięwzięcia zależy od zrozumienia potrzeb klienta. Do każdego podchodzimy w sposób indywidualny, więc każdy projekt jest przygotowany na miarę konkretnych oczekiwań.
Współpracujemy z najlepszymi sklepami, zarówno stacjonarnymi, jak i online. Nasi klienci mają butiki w ponad 40 miastach w Polsce, Czechach, Słowacji oraz w Regionie Bałtyckim.


NASZA MISJA:
Nasza misja to z jednej strony towarzyszenie markom w wejściu i rozwoju na polskim rynku. Z drugiej to pomoc przedsiębiorcom w rozpoczęciu i prowadzeniu biznesu w tej wymagającej branży. Naszym celem jest przekazywanie naszego know-how, który umożliwia osiąganie satysfakcjonujących wyników sprzedaży i zadowolenie wszystkich stron.
NASZE WARTOŚCI:
Partnerom biznesowym doradzamy na każdym etapie projektu:
- Wyboru lokalu (kontakt, koszty, warunki, umowa itd.)
- Otwarcia lokalu/sklepu internetowego (warunki handlowe, logistyka, bieżące działanie)
- Zamawiania kolekcji 4 razy w roku
- Aspektów finansowych biznesu, potencjału zysków i strat
- Ustalenia marży i progu rentowności
- Consultingu i rozwoju strategii sprzedaży
- Kompleksowej obsługi marketingowej i PR
- Wsparcia e-commerce (bieżąca obsługa IT, sklep online)